Denominar cookies a unos pequenos arquivos que se graben nel navegador utilizáu per cada visitante de la nuesa web por que’l servidor pueda recordar la visita d’esi usuariu con posterioridá cuando vuelva aportar a los nuesos conteníos. Les cookies dexen a una páxina web, ente otres coses, almacenar y recuperar información sobro los vezos de saléu d’un usuariu o del so equipu y, dependiendo de la información que contengan y de la forma en qu’utilice’l so equipu, pueden utilizase pa reconocer al usuariu. De normal, yá que non siempres ye asina, el navegador del usuariu memoriza cookies nel discu duru solamente mientres la sesión actual ocupando un espaciu de memoria mínimu y nun perxudicando al ordenador. Les cookies nun contienen nenguna clase d’información personal específica, y la mayoría de les mesmes bórrense del discu duru al rematar la sesión de navegador (les denominaes cookies de sesión). Esta información nun revela la so identidá, nin datu personal dalgunu, nin apuerta al conteníu almacenáu nel so dispositivu, pero sí que dexa al nuesu sistema identifica-y a usté como un usuariu determináu que yá visitó la web con anterioridá, visualizó determinaes páxines, etc. y amás dexa guardar les sos preferencies personales ya información técnica como por casu les visites realizaes o páxines concretes que visite. Les cookies nun suelen almacenar información sensible sobro usté, como tarxetes de creitu o datos bancarios, fotografíes, DNI o información personal. Los datos que guarden son de calter técnicu, preferencies personales, personalización de conteníos, etc. El servidor web nun lu acomuña a usté como persona si non al so navegador web. Ello ye que si usté salea davezu con Internet Explorer y prueba a salear pola mesma web con Firefox o Chrome va ver que la web nun se da cuenta que ye usté la mesma persona, porque en realidá ta acomuñando al navegador, non a la persona.

GOOGLE ANALYTICS

Este sitio web utiliza Google Analytics, un serviciu analíticu de web emprestáu por Google, Inc., xuna compañía de Delaware que la so oficina principal ta en 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View (California), CA 94043, Estaos Xuníos (“Google”). Google Analytics utiliza “cookies”, que son arquivos de testu allugaos nel so ordenador, p’ayudar al website a analizar l’usu que faen los usuarios del sitio web. La información que xenera la cookie sobro’l so usu del website (incluyendo la so dirección IP) va ser directamente tresmitida y archivada por Google en el servidores d’Estaos Xuníos. Google va usar esta información por cuenta nuesa col propósitu de siguir la pista del so usu del website, arrexuntando informes de l’actividá del website y emprestando otros servicios rellacionaos cola actividá del website y l’usu d’Internet. Google va poder tresmitir dicha información a terceros cuando asina-y lo riquir la lexislación, o cuando dichos terceros procesen la información por cuenta de Google. Google nun va acomuñar la so dirección IP con nengún otru datu del que disponga Google. Puede Usté refugar el tratamientu de los datos o la información refugando l’usu de cookies por aciu la selección de la configuración apropiada del so navegador, sicasí, debe Usté saber que si lo fai pue ser que nun pueda usar la plena funcionabilidad d’este website.

Al utilizar esti website Usté consiente’l tratamientu d’información sobro Usté por Google na forma y pa los fines enriba indicaos.

Puede atopar información sobro cómo configurar los navegadores más usaos nes siguientes direcciones:

Google Chrome: http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=ye&answer=95647

Pa más información, puede consultar el soporte d’Opera o l’Ayuda del navegador.

Dalgunes funcionalidades de los Servicios o árees d’este sitio web podríen nun funcionar correchamente.